Niinhän sitä sanotaan; on vaikeaa aloittaa jotain uutta, mutta kun pääsee hommasta kärryille, niin hommahan alkaa luistaa. Minun kohdallani on joskus toisinpäin: olen innokas aloittamaan jotain uutta, mutta sitten asiat monesti jäävät roikkumaan puoliksi tehtyinä kaapin perälle. Olen kuitenkin syvällä sisimmässäni temperamenttinen ja sisukas, vaikka kuori onkin aika pehmoinen. Ehkä päätin perustaa blogin myös siksi, että olen huomionhaluinen. Mutta ihan vähäsen vaan.

Niinpä tämän blogin perimmäinen idea on, että kertoisin kaikenlaisista projekteistani ja tekemisistäni ja samalla muistaisin itsekin, mitä olen tekemässä. Minulla on tapana asettaa itselleni myös kaikenlaisia henkilökohtaisia tavoitteita, kuten vaikkapa lukea jokin kirja, pelata läpi jokin peli tai korjata jokin kunnostusta vaativa asia. Suuria tulevaisuuden suunnitelmia minulla ei ole, mutta ikinä en kuitenkaan ole elämässäni hukassa, vaikka en tietäisikään missä olen.

Tässä hieman asioita, joista luultavasti tulette lukemaan aina kun muistan kirjoitella:

  • Eläimet. Omistan kaksi kääpiöhamsteria, tytön ja pojan, joiden kanssa aina joskus puuhailen kaikenlaista.
  • Kaikenlainen kulttuuri. Kirjat, elokuvat, musiikki ja teatteri ovat iso osa elämääni. Olen pienestä asti ollut varsinainen lukutoukka, minkä varmaankin opin äidiltäni. Lisäksi katson paljon elokuvia, se on rentouttavaa touhua kaiken koulustressin ja elämästressin keskellä. Teatterissakin käyn aina, kun siellä on jotain mielenkiintoista. Musiikki soi taustalla lähes aina; lenkkipolulla, kokkaillessa, dataillessa. Tykkään myös käydä konserteissa.
  • Matkailu. Rakastan myös ulkomaisia kulttuureita, joten haaveilen lähes koko ajan lähteväni johonkin ulkomaille matkalle. Tänä vuonna olen jo käynyt Iso-Britanniassa, Unkarissa ja Itävallassa, ehkä voisin kertoa noistakin reissuista tarkemmin myöhemmin.

Tässä nyt vähän esimakua blogistani, toivottavasti myös tietokoneviisas ystäväni jaksaisi auttaa minua ulkoasun tuunaamisessa :)