Olen ollut pari päivää ihanassa vatsataudissa. Helvetillinen pähkäily erään koulu-urakan suhteen on onneksi tullut päätökseensä, siinä ehti jo jos jonkinmoista (väärää) päätelmää tekemään.

Sonata Arctica julkaisi aikataulunsa helmikuun Suomen-rundin suhteen. Onnistuin puhumaan äidin ympäri, että koska olen ollut niin *köh* reipas koululainen, niin hän kustantaa minulle lipun jollekin noista keikoista ♥ Oikeastaan tiedän jo mille keikalle menen, mutta sitähän en teille paljasta. Sitten joskus kun minulla on varaa ja aikaa, voisin kiertää koko rundin herrojen perässä ympäri Suomen. Tai mikä parasta, voisin lähteä keikalle ulkomaille ja samalla katsastaa kaupungin ja ympäristön. Tälläkin erää Graz, Wien ja Budapest houkuttelisivat, sillä eräs ystäväni on menossa Budapestiin keikalle ja nuo kaksi muuta kaupunkia ovat muuten vain niin kauniita. Mutta oon persaukinen opiskelija. Argh.

Stop dreaming start working. Or sleeping, in this hour of day turning into night.

Rakkaat lukijani, tahtoisin mainostaa teille yhtä aivan ihanaa sarjakuvaplokia joka löytyy myös vuodatuksen alaisuudesta Tämä saa aina hyvälle tuulelle :D