Minulla oli ajatuksia mistä kirjoittaa, mutta ei ole enää. Selkä on kipeä, voisi ehkä vaihteeksi käydä vaikka lenkillä. Olen tehnyt ilmeisesti liikaa 'oikeaa ruokaa' kun on leivät ja jogurtit jääneet syömättä. Tein maailman parasta ruokapiirakkaa, ehkä siitä lisää myöhemmin. Lisäksi ompelin itselleni paidan. Kehuivat tietämättä, että se oli itse tehty. Haha, vanhasta huivista.

Mietin tässä. Koko ajan joku on tykkäämässä, mielellään seurustelisivatkin varmasti. Mutta minä tässä pistän pakkia päälle ja jarruttelen. En tiedä, haluanko mitään suhdetta. Tuntuu, että kaikki ajattelevat parisuhteista liian vakavasti. Minulle kelpaisi sellainen syvä ystävyyssuhde parisuhteesta. Taikka sitten friends with benefits. Sellaista tosin olisi vaikea löytää, yksi toimisi ellei olisi minusta noin muutenkin kiinnostunut. Menisi liian tunteelliseksi. Yhden illan juttuja en kuitenkaan halua, niihin minusta ei olisi.

Löysin itselleni unelmamekon tansseihin. Oikeastaan eniten stressaan siitä, mistä löydän kengät ja kuka laittaa hiukseni. Tahtoisin kampaajalle, mutta ei ole rahaa ja kaikki ovat varmasti jo varattuja. Löysin oikeastaan unelmakengätkin, mutta olen tyhmä enkä käyttänyt osta heti -nappulaa vaan heitin tarjouksen. Hölmöä. Löytyihän noita ulkomailtakin, USA:sta $215 plus tullit ja verot päälle että ei kiitos. Pitkän etsinnän jälkeen löytyi tällaiset söpöläiset, tosin rahaa ei edelleenkään ole vaikka noillakaan ei hintaa ole kuin 15 puntaa:

Piti tänään saada aikaan. Kirpparille, ompelukone, koululle. Katson ikkunasta ulos, en mene. Tuli murmelipäivä tästäkin.