Kerrankin kun oli hienot suunnitelmat olla ahkera lomalla ja lukea kokeisiin, elimistöni valloitti virus ja nyt lomani siis kuluu nenäliinojen kanssa seurustellessa. Teekuppikin alkaa näyttää aika kauniilta. Anteeksi, valehtelen, seurustelen siis vessapaperin kanssa kun nenäliinat pääsivät loppumaan ja pyhien aikaan kaupat eivät tietenkään ole auki - ei sillä, että jaksaisin lähteä hakemaan lisää mutta äiti olisi saattanut.

Omena says:
*tuu keittään mulle teetä
Armas siskoni says:
*häh lol
Omena says:
*noku oon kipeänä :C
Armas siskoni says:
*voinmää sitte tulla ko oon käyny siellä synttäreillä
*ja tuua mokkapalojaki oeh
Omena says:
*jooh 8)
*saat RS-viruksen vaihtokaupaksi
hely says:
*OIIIHANAA


Onneksi on olemassa siskoja. Oletin, että olis sanonu jotain keitä ite -tyylistä. Ehkä se vois tuoda mulle nenäliinoja samalla. Menthol-huulirasva auttaa muuten kivasti, jos nenänpielet alkaa kuivua. Aukasee nenääki samalla. En tiedä johtuuko kuumehourailuista vai mistä, mutta en saanu nukuttua kunnolla koko yönä ja nyt viimiset kaks yötä olen nähny unta pelkästään Facebookista ja jostain pelistä.

Niin, ja voin iloksenne ilmoittaa, että en ole enää sinkku. Aprillipäivä, helppo muistaa. Niin, katokki sitte ettet huijaa minua mitenkään asian tiimoilta tai saat selekääs!